Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
Lærerens bok inneholder bakgrunnsstoff til støtte for læreren innenfor alle tradisjoner og temaer. Fortellingsstoffet for elevene er utdypet med kontrollspørsmål og forslag til samtaletemaer. Oppgavestoffet legger i stor grad opp til aktiviteter der arbeid med språket er sentralt. Metodestoffet legger til rette for tverrfaglig arbeid og temaorganisering av undervisningen, og er variert med tanke på elevenes ulike læringsstiler.
Elevboka er organisert etter læreplanens hovedområder. Det er alltid lett og tydelig å identifisere hvilken tradisjon en er innenfor. Boka skal være en lesebok for alle på alle trinn. Elever på ulikt lesenivå vil kunne tilegne seg kunnskap gjennom tekster de kan mestre. Lesetekstene er knyttet til fortellingsstoffet som læreren finner i Lærerens bok, og er skrevet i en godt lesbar skrifttype. Elevboka på 1. trinn er en kombinert lese- og arbeidsbok (engangsbok).
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og KRL blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Lærerens bok inneholder bakgrunnsstoff til støtte for læreren innenfor alle tradisjoner og temaer. Fortellingsstoffet for elevene er utdypet med kontrollspørsmål og forslag til samtaletemaer. Oppgavestoffet legger i stor grad opp til aktiviteter der arbeid med språket er sentralt. Metodestoffet legger til rette for tverrfaglig arbeid og temaorganisering av undervisningen, og er variert med tanke på elevenes ulike læringsstiler.
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og KRL blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og RLE blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og KRL blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Denne boka er en lesebok for alle på hvert trinn. Elever på ulikt lesenivå kan tilegne seg kunnskap gjennom tekster de kan mestre. Bildestoffet er variert, og bildetekstene er skrevet i en godt lesbar skrifttype. Vi har delt inn oppgavestoffet i studieoppgaver, samtaleoppgaver og samarbeidsoppgaver. Boka har også «Filosofisk hjørne» som et gjennomgående element. Elevene blir aktivisert, og de får erfaring og øvelse i å vurdere og i å ta stilling. De blir bevisstgjort ulike måter å lære på og får øve på dialog og aktiv refleksjon. Elevboka er organisert slik at det er lett og tydelig å identifisere hvilken tradisjon en er innenfor. Boka kan derfor lett brukes i temaorganisert undervisning.
Denne boka er en lesebok for alle på hvert trinn. Elever på ulikt lesenivå kan tilegne seg kunnskap gjennom tekster de kan mestre. Bildestoffet er variert, og bildetekstene er skrevet i en godt lesbar skrifttype. Vi har delt inn oppgavestoffet i studieoppgaver, samtaleoppgaver og samarbeidsoppgaver. Boka har også «Filosofisk hjørne» som et gjennomgående element. Elevene blir aktivisert, og de får erfaring og øvelse i å vurdere og i å ta stilling. De blir bevisstgjort ulike måter å lære på og får øve på dialog og aktiv refleksjon. Elevboka er organisert slik at det er lett og tydelig å identifisere hvilken tradisjon en er innenfor. Boka kan derfor lett brukes i temaorganisert undervisning.
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og KRL blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og KRL blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Fagstoffet blir formidlet gjennom fortellingsstoff, korte lesetekster og bilder. Læreplanens religioner og livssyn blir presentert, i tillegg til filosofi og etikk. Her får elevene arbeide mye med språk, og RLE blir et verktøyfag for lese- og skriveopplæring. Filosofiske samtaler som arbeidsmåte er tilpasset barnetrinnet. Boka er en kombinert lese- og arbeidsbok.
Denne boka er en lesebok for alle på hvert trinn. Elever på ulikt lesenivå kan tilegne seg kunnskap gjennom tekster de kan mestre. Bildestoffet er variert, og bildetekstene er skrevet i en godt lesbar skrifttype. Vi har delt inn oppgavestoffet i studieoppgaver, samtaleoppgaver og samarbeidsoppgaver. Boka har også «Filosofisk hjørne» som et gjennomgående element. Elevene blir aktivisert, og de får erfaring og øvelse i å vurdere og i å ta stilling. De blir bevisstgjort ulike måter å lære på og får øve på dialog og aktiv refleksjon. Elevboka er organisert slik at det er lett og tydelig å identifisere hvilken tradisjon en er innenfor. Boka kan derfor lett brukes i temaorganisert undervisning.
Denne boka er en lesebok for alle på hvert trinn. Elever på ulikt lesenivå kan tilegne seg kunnskap gjennom tekster de kan mestre. Bildestoffet er variert, og bildetekstene er skrevet i en godt lesbar skrifttype. Vi har delt inn oppgavestoffet i studieoppgaver, samtaleoppgaver og samarbeidsoppgaver. Boka har også «Filosofisk hjørne» som et gjennomgående element. Elevene blir aktivisert, og de får erfaring og øvelse i å vurdere og i å ta stilling. De blir bevisstgjort ulike måter å lære på og får øve på dialog og aktiv refleksjon. Elevboka er organisert slik at det er lett og tydelig å identifisere hvilken tradisjon en er innenfor. Boka kan derfor lett brukes i temaorganisert undervisning.
Denne boka er en lesebok for alle på hvert trinn. Elever på ulikt lesenivå kan tilegne seg kunnskap gjennom tekster de kan mestre. Bildestoffet er variert, og bildetekstene er skrevet i en godt lesbar skrifttype. Vi har delt inn oppgavestoffet i studieoppgaver, samtaleoppgaver og samarbeidsoppgaver. Boka har også «Filosofisk hjørne» som et gjennomgående element. Elevene blir aktivisert, og de får erfaring og øvelse i å vurdere og i å ta stilling. De blir bevisstgjort ulike måter å lære på og får øve på dialog og aktiv refleksjon. Elevboka er organisert slik at det er lett og tydelig å identifisere hvilken tradisjon en er innenfor. Boka kan derfor lett brukes i temaorganisert undervisning.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.