Boken min er skadet – hva gjør jeg?

Vi sikrer kvaliteten på alle pakker før de sendes, men dessverre skjer det av og til at vi ikke merker en skade eller feil på boken.

 

Skader på emballasjen eller innholdet kan også oppstå under transport.

 

Hvis du ikke er fornøyd med kvaliteten på bestillingen, kan du skrive til oss på:

 

info@bokreolen.no

 

Oppgi hva feilen er og legg ved et bilde eller to av skaden og emballasjen eller kartongen som bestillingen ble levert i.

 

Du er også velkommen til å oppgi om du vil at vi skal erstatte den/de ødelagte bøkene eller om du ønsker refusjon av kjøpet.

Synes du dette svaret var nyttig? 1 0

Utgitt: 13. October 2021 Oppdatert: 13. October 2021
Fant du ikke svaret du lette etter?

Vi oppfordrer våre kunder til å prøve og finne svar på denne siden, ettersom det er den raskeste måten å få svar på et bestemt spørsmål.
Hvis dette ikke er mulig er du hjertelig velkommen til å kontakte oss direkte ved å klikke nedenfor.


Kontakt oss