Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Problem of the Media

- U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century

Om The Problem of the Media

Media analyst McChesney (communication, U. of Illinois-Urbana Champaign) deconstructs how the media system works in the US so that citizens can see it isn't so mysterious and be inspired to take a role in reshaping the flawed policies that the system is built on. McChesney argues that the increasing

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781583671054
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 367
  • Utgitt:
  • 1. mars 2004
  • Dimensjoner:
  • 228x154x26 mm.
  • Vekt:
  • 520 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The Problem of the Media

Media analyst McChesney (communication, U. of Illinois-Urbana Champaign) deconstructs how the media system works in the US so that citizens can see it isn't so mysterious and be inspired to take a role in reshaping the flawed policies that the system is built on. McChesney argues that the increasing

Brukervurderinger av The Problem of the Media



Finn lignende bøker
Boken The Problem of the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.