Utvidet returrett til 31. januar 2025

Identity Constructions in Bilingual Advertising

- A Critical Analysis

Om Identity Constructions in Bilingual Advertising

This is the first book-length research into identity constructions in relation to English mixing in advertising of non-English-speaking countries through a critical and interpretive lens. It aims to explore ethnographically the ideological underpinnings of identity constructions in the context of local politics of English.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138330689
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 10. august 2018
  • Dimensjoner:
  • 241x162x18 mm.
  • Vekt:
  • 456 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Identity Constructions in Bilingual Advertising

This is the first book-length research into identity constructions in relation to English mixing in advertising of non-English-speaking countries through a critical and interpretive lens. It aims to explore ethnographically the ideological underpinnings of identity constructions in the context of local politics of English.

Brukervurderinger av Identity Constructions in Bilingual Advertising



Finn lignende bøker
Boken Identity Constructions in Bilingual Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.